מדריך קידום אתרים 2019: האסטרטגיה שלך לשנה זו

חלק א'

האם אתה מוכן לדברים גדולים בשנת 2019? היום, אנחנו הולכים לדבר על גדולתו של קידום אתרים בשנת 2019 .

בטח שמעתם מיליון פעמים עד עכשיו כי קידום אתרים תמיד משתנה.

כמובן, אתה גם יודע למה: מנועי החיפוש לצבוט אלגוריתמים שלהם כל יום על מנת לשפר את האיכות של תהליך החיפוש, ומומחי קידום אתרים חיפשו דרכים להסתגל לשינויים אלה, הן גדולות וקטנות.

האם קידום אתרים שונה ממה שהיה בשנה שעברה?

בהחלט.

בעוד שיטות רבות עדיין עובד, אחרים אינם טובים כמו יותר, ואתה גם צריך לכלול הרבה חדשים ברפרטואר שלך.

האם אתה מוכן להיות מעודכן עם העולם של אופטימיזציה למנועי חיפוש? מדריך קידום אתרים לשנת 2019 ממש מולך.

בואו לצלול הראש הראשון לתוך הידע

1. מחקר ואופטימיזציה של מילות מפתח

מילות מפתח עוזרות למשתמשים למצוא את האתר שלך. יש להם מטרה פשוטה, וזה מספיק כדי להפוך אותם חיוני לחלוטין עבור קידום אתרים.

עמדות הדירוג שלך עבור מילות המפתח שבחרת ואת היכולת לתפוס עמדות גבוהות יותר עבור מילות מפתח תחרותיות יותר – דברים אלה מראים את היעילות של מסע הפרסום שלך בתהליך של קידום אתרים.

ובגלל זה קידום אתרים מתחיל כאן.

האם מילות המפתח חייבות להתאים לשאילתות החיפוש של המשתמשים?

זה עוזר, אבל זה לא חובה.

האלגוריתם של גוגל הוא די טוב ב להרים על מילים נרדפות וצורות מילה שונים, וזה משתפר בזה כל יום.

אתה לא צריך לקחת יותר מדי חירויות עם מילות המפתח שלך, עם זאת, שמא אתה הופך אותם חסר תועלת.

כעת, השאלה הבאה היא: איזה סוג של מילות מפתח הן הטובות ביותר עבור האתר שלך ומדוע?

זנב ארוך וקצר

אורך הזנב של מילת מפתח נמדד על ידי המורכבות שלה ומספר המילים המשמשות.

מילות מפתח בנות מילה אחת הן תמיד זנב קצר והן בדרך כלל אינן טובות לאופטימיזציה, שכן הן כמעט ולא מעטות את כוונות החיפוש של משתמשים. לדוגמה, אם אתה מייעל את האתר שלך רק עבור המילה "רופא השיניים", לא רק אתה כנראה לא מצליחים לדרג עבור זה, אתה תהיה גם בלתי נראה שאילתות החיפוש ניואנס יותר.

אתה צריך לתפוס את הניואנסים במילות המפתח שלך. במקום "רופא השיניים", ללכת על "מרפאה שיניים" או "איך להפוך לרופא שיניים". או "רופא השיניים בתל אביב". קלטת את הרעיון.

לא תחרותי מדי

זה לוקח הרבה זמן כדי outrank המתחרים שלך עבור מילות המפתח שלהם. למעשה, זה אולי לא יקרה בכלל.

כאשר שום דבר שאתה עושה עובד המצב נראה עגום וחסר תקווה, זה בסדר לנסות משהו חדש.

מצא מילות מפתח שונות!דירוג המתחרים לפי דוח מילות מפתח יראה כיצד הדירוגים שלך משתווים לעומת המתחרים שלך עבור כל מילת מפתח …

הצעות של מילות מפתח תמיד מוכנות לסייע לך בחיפוש.

נפח חיפוש גבוה

האם הבחנת בעמודה "נפח חיפוש" בתמונה של הצעות מילות מפתח?

הוא מראה כמה פעמים נעשה שימוש בשאילתת חיפוש בחודש האחרון. חיפושים נוספים שווים יותר למשתמשים פוטנציאליים.

ברגע שאתה מרגיש בטוח עם מילות המפתח שמצאת, השלב הבא הוא להתחיל לשים אותם באתר שלך. אלה הם הנקודות:

  • כתובות אתר של כתובות אתר
  • כותרות דפים
  • תיאורי meta של הדף
  • תוכן בדף
  • שמות קבצים ותכונות alt
  • טקסטים עוגן של הקישורים (הן פנימיים והן באתרים אחרים) המצביעים על דפי האתר שלך

שים לב כי שימוש לרעה במילות מפתח יכול לעשות את כל המאמצים של קידום אתרים שלך לשווא. אם אתה תופס את עצמך עושה את הדברים האלה, טוב להיות מוכן לעבוד כדי לבטל את הנזק.

  • דחיסת מילות מפתח. משמעות הדבר היא oversaturating התוכן שלך עם מילות מפתח עד לנקודה שזה כבר לא נראה טבעי – לדוגמה, על ידי חזרה על אותן מילים יותר מדי פעמים או פשוט על ידי כתיבת סלט מילה של מילות מפתח.
  • מילת מפתח cannibalization. אם אתה מבצע אופטימיזציה של דפים מרובים באתר שלך עבור אותן מילות מפתח, מנועי החיפוש עשויים להתקשות לדרג אותם כהלכה (במונחים של איך תרצה שהם ידרגו).

2. ניווט באתר

כמה עשית כדי ליצור חוויית משתמש נהדרת באתר שלך?

האם לפחות הקל עליך לגלוש?

ניווט באתר בעל השפעה רבה יותר על קידום אתרים ממה שאתה כנראה חושב.

זה חשוב כי זה מאפשר:

  • משתמשים יכולים למצוא בקלות את כל התוכן הדרוש להם. מצא את כוונת החיפוש של המשתמש, והסטטוס שלך כסמכות בנישה שלך יגדל רק.
  • מנועי החיפוש לסרוק את האתר שלך. הדפים שלך מדורגים ומופיעים בחיפוש.

כפי שאתה יכול לראות, האתר שלך בהחלט לא יכול לעשות בלי היתרונות האלה. אז איך אתה מונע מהם להחליק דרך אחיזתך? כל שעליך לעשות הוא לוודא כי האתר שלך יש הכל כדי להפוך את התוכן ציד קל.

מבנה אתר יעיל

בפועל תקני עבור אתרי אינטרנט הוא לסווג את התוכן שלך. דף הבית מוביל לדפי הקטגוריות, שמובילים לדפים עם התוכן החשוב ביותר שלך. מבנה זה יכול להיות דמיינו כעץ.

אם אתה עושה את הדבר חכם ועיצב מבנה יעיל כפי שניתן לראות על התמונה, השלב הבא הוא להפוך אותו לנכס קידום אתרים אפילו יותר חזק. איך?

  • השתמש טקסטים עוגן עם מילות מפתח. הוא מסייע לדפים המקושרים לדרג את מילות המפתח שבהן אתה משתמש.
  • אין לך דפים יתומים. דף יתום הוא דף אינטרנט באתר שלך שאף דף אחר באתר שלך לא מקשר אליו. משתמשים ומנועי חיפוש כאחד יתקשו למצוא אותו, והוא לא ידרג היטב.
  • אין דפים מתים. דף ללא מוצא אינו מקשר לדפים אחרים, מה שהופך אותו ללא מסוגל להעביר סמכויות, או לסייע בכל דירוג דף אחר גבוה יותר.
  • אל תשתמש בקישורים הפנימיים שלך. משתמשים יכולים ללחוץ על קישורים שהם יכולים לראות, אבל זה לא נכון עבור מנועי החיפוש. הם לא יכולים "ללחוץ" על הקישורים המסומנים nofollow. זה בסדר לעשות זאת עם הקישורים היוצאים לאתר שלך, אך לא עם הקישורים הפנימיים: הדפים המקושרים לא ייסרקו וידורגו.

סרגל ניווט

סרגל הניווט שלך מכיל קישורים המצביעים על כל דף מרכזי באתר שלך. זה בדרך כלל ממוקם בחלק העליון של המסך.זה גם נפוץ לשים את זה בצד שמאל, אבל אפשרות זו היא פחות ידידותית לנייד.

סרגל תחתון

זה בדיוק כמו סרגל הניווט, אבל בתחתית הדף. שים לב כי זה לא הולך טוב עם גלילה אינסופית: אם תוכן יותר ממשיך להופיע תוך כדי לגלול, זה דוחף את הבר משם מן העין.

זו יכולה להיות בעיה אם אתה באמת רוצה את המשתמשים ללחוץ על הקישורים בכותרת התחתונה.

תיבת חיפוש

חובה מוחלטת עבור כל אתרי אינטרנט עם תוכן רב מדי כדי לנפות. מנועי החיפוש אינם יכולים להשתמש בתיבת החיפוש עצמם, אבל הם בהחלט יכולים להכיר בו כבונוס לחוויית המשתמש.

המשך – בחלק הבא