איזה כיבוד כדאי לבחור לאירוע חלבי?

איזה כיבוד כדאי לבחור לאירוע חלבי?

איזה כיבוד כדאי לבחור לאירוע חלבי?

אין ספק, אירועים הם דבר מרגש ואתם מתכננים הכל ומחכים לאירוע בקוצר רוח. אבל מעבר לאולם, מוזיקה וצלם (אם זה אירוע גדול), אחד המרכיבים הכי חשובים בשביל שהאירוע יהיה מושלם הוא האוכל. אתם לא רוצים לטעות, וחשוב שהאוכל יתעלה על כל הציפיות ושיענה על הדרישות של בעלי האירוע וכמובן של האורחים. אז הנה כמה מההמלצות שלנו לאירוע חלבי מושלם.

מגשי אירוח תמיד יעשו את העבודה

אם אתם מתלבטים מה להגיש באירוע ורוצים לקלוע לטעם של כולם, מגשי אירוח זה הדיבור.

הם מותאמים לכל הטעמים, ולכל הבקשות. פרווה, חלבי, מתוק, מלוח, ופוטוגני מאוד. בבחירה של מגשי אירוח תוכלו לוודא שכל האורחים יצאו מרוצים מכיוון שיש מגוון עצום ולכן בטוח שכל אחד ימצא משהו אהוב. 

מגשי אירוח מתוקים

כנגד מגשי האירוח המתוקים אף אחד לא יעמוד, הם נראים מגרים מידי, מסודרים, ורק מוכנים למישהוא שישלוף אחד מהם ויהנה מהטעם המתוק שעושה כל כך טוב על הלב. הייתרון כאן הוא שמגשי האירוח הם לא גדולים מידי, ככה שהאופציה לטעום מהכל היא אפשרית ביותר בלי להתמלא יותר מידי. 

מה תוכלו למצוא שם?

בין המבחר של המתוקים תוכלו למצוא מבחר קרואסונים, עוגיות אלפחורס, פאיים, קרמבו מפנק מעשה יד אדם, פינוקים מתוקים על שיפוד, ועוד. עד שלא טעמתם, לא הבנתם.

מגשי אירוח חלביים

הייתרון העצום שלהם הוא שהם חלביים, וגם הדתיים ששומרים כשרות יוכלו להנות מהם בכל שעה ביום (כמובן אם הם לא אכלו בשרי). מגשי אירוח חלביים הם הפיתרון המושלם לבוקר, שהאורחים רק קמו לפני כמה שעות וזה לא הזמן לבשרי שמפוצץ. מגשי אירוח חלביים הם קלילים ועשירים בטעמים נפלאים. 

מה תוכלו למצוא שם?

בין המטעמים תוכלו למצוא סנדוויצ’ונים קטנים חלביים מכל מיני סוגים, בורקס פינוקים שעשוי מבצק פריך ומגיע עם ביצה חציל קלוי מלפפון חמוץ ועוד.

מגשי אירוח טבעוניים\ צמחונים

אתם בכלל לא חייבים להיות צמחונים או טבעוניים בשביל לשמוח עד הגג מתפריט כזה, שכולל כמה מהסנדוויצונים הכי טעימים שטעמתם בכל החיים. אף אחד לא ישים לב אפילו שהם פרווה.

מה בתפריט?

תוכלו למצוא כאן סנדוויצ’ונים קטנים עם המבורגרים פורטבלו, מגש סושי, מיני טורטיה עם הפתעות בפנים, ועוד. 

האופציה הזו טובה גם אם יש בקהל כמה רגישים לחלבי, טבעונים או צמחונים, וגם אם סתם ככה בא לכם להתפנק על המנות השוות האלה.

בראנץ’ חלבי ודגים

הגענו לאזור שעליו כולם ידברו הרבה אחרי שהאירוע נגמר ושהבטן התרוקנה שוב. לבראנץ’ החלבי יש את הקסם המיוחד שלו שיגרום לאורחים להתאהב, והוא מומלץ לכל אירוע באשר הוא. המנות הם פשוט אלוהיות ונראה שהם נחתו היישר מגן עדן. בראנץ’ חלבי הוא מומלץ לכל אירוע שבו אתם מתכוונים לשבת ולאכול, כי הוא דורש את הזמן הראוי לו והוא לא נועד לאכילה בעמידה. 

מה תוכלו למצוא שם?

בין המטעמים תוכלו למצוא תפוחי אדמה ובטטה מוקרמים בתנור, מקלות סלמון מגרים, פסטות מושחתות שעליהם צריך לדבר בקטגוריה נפרדת, שעועית מוקפצת, שקשוקה בצנצנת אישית או במגש, סלמון נורווגי מעושן, שיפודי גבינות, ומה לא. זה האיזור שאפשר בו להתפרע, כל מנה באה עם המיוחדות שלה וקשה לבחור בלי לקחת את כל התפריט. אז תחשבו טוב איזה מנות אתם רוצים לאירוע שלכם, וקדימה- זה הזמן לספירה לאחור עד שהאוכל מגיע ותוכלו להיווכח שהבחירה שלכם מושלמת.

סלטים

בשביל האיזון בין המתוק והמלוח, ובשביל אלה שומרים על המשקל, סלטים עשירים הם המנה המושלמת. יש משהו בסלט ובירקות שגורם לאנשים להרגיש כל כך טוב, שאם ככה ניתן להם סלט כל פעם. אבל סלטים הם חובה, לפחות בכל אירוע ולא משנה מה עוד יש בתפריט, הסלט הוא מרכיב חיוני. 

סלטים זה בריאות

סלט אסייאתי, סלט ירקות עשיר, סלט קינואה, וסלט יווני, הם רק חלק מהסלטים המדהימים שמרכיבים את התפריט המושלם למסיבה. 

ירקות ופירות

כמו שאמא תמיד אמרה לנו בילדות, אין ארוחה בלי ירק או פרי. כשגדלנו, התחלנו להבין יותר ויותר למה אמא צדקה ולמה בכל מצב, ירקות ופירות הם הנישנוש האולטימטיבי והתוספת שהיא חובה לכל ארוחה. צבעוניים, רעננים, ומרעננים, הירקות הם פריט חובה בכל ארוחה או אירוע. אם בחרתם תפריט ושמתם לב שמשהו חסר ולא הבנתם מה הוא, כנראה שאלו הירקות והפירות.

תפריט פירות והירקות

שיפודי פירות, סלט פירות חתוכים אישי לפי העונה, מגש אנטיפסטי וירקות חתוכים בכוס, הם לא הכל ממה שתוכלו למצוא בקטגוריית הפירות והירקות החשובה הזאת. לא פחות משום איזור אחר בתפריט.

מאפים ולחמים

אין ספק שהרומן בין בני אדם לבצקים הוא רומן שישאר לנצח. המאפים הם חברו הטוב ביותר של האדם, שאוהב אותו עד כדי כך שהוא לא יכול להפסיק לאכול אותו. הבחירה היא קשה, וכנראה שהיא תהיה גם קשה לאורחים, מה הכי יספק אותנו מהכל? אז הנה כמה מהמנות המובחרות בתפריט המאפים והלחמים.

איזה מאפים ולחמים יש לנו? 

לביבות בטטה שמגיעות במגש אירוח, לביבות תפוחי אדמה מסורתיות, פוקאצ’ות מגרות, ולחמים כמו לחם שיפון רוסי, לחם זיתי קלמטה, ועוד סודות שלא מגלים (הכל נמצא בתפריט.)  

לסיכום

ניתן לבחור מבחר רחב של מנות בסגנון קייטרינג חלבי ,אנו מקווים שעזרנו לכם להחליט מה הכי חשוב לכם באירוע (או מה אתם הכי אוהבים מהתפריט, ושאר האורחים יהנו מהבחירה האישית שלכם.) שיהיה במזל והרבה שמחה.

סגירת תפריט