טיול טרקטורונים – מה כדאי לדעת

טיול טרקטורונים – מה כדאי לדעת

האם ידעתם שהטיול האידיאלי למשפחה הוא על טרקטורונים? האם ידעתם כי אתם יכולים להגיע למקומות הכי יפים בטבע עם טרקטורון ולחוות חוויה מסעירה שאין כדוגמתה טיולי טרקטורונים היום הם הטרנד הכי גדול של ימי כיף לעבודה, טיולי משפחות, הצעות נישואין בחיק הטבע, וטיולים שגורמים לכל חובב טבע להגיע למקומות הכי נידחים ונדירים ולזכות בחוויה יוצאת מן הכלל.

מדובר על ספורט אקסטרים, ואם שומרים על כללי הזהירות, אין כל סיכון בצידו. נסיעה בטרקטורון מגבירה את קצת האדרנלין, זוהי לעיתים נסיעה בתוואי קשה, ודורשת שליטה וזהירות מירבים אבל זה שווה כל ק”מ. אנשים שאוהבים לרכב על טרקטורונים אלה אנשים שלא עושים שום דבר כמו כולם. הם שוברי שגרה, מחפשים הרפתקאות ואוהבים אתגרים, ולכן הם ייקחו בשבת את כל המשפחה למשל לטיול טרקטורונים בין נחלים, טיול טרקטורונים במרכז או כל מסלול אחר שמפגיש אותם עם טבע נדיר ויפה.

טיול טרקטורונים בין נחלים ובין אתרים

 בגליל המערבי למשל תוכלו לשכור טרקטורון ולטייל טיולי אקסטרים ולא רק שם אלא במקומות נוספים בכל רחבי הארץ. עם הטרקטורון תוכלו להגיע לכל מיני מקומות שרגלכם לא דרכה בהם מעולם מהסיבה הפשוטה, שאי אפשר להגיע לשם אלא רק עם טרקטורון. בדרך תוכלו לעשות חניות במזנונים או מקומות אחרים שתגלו, או שתוכלו לנחות לפיקניק בלבה של חורשה שככל שתעמיקו לרכב בה תגלו בה עוד ועוד צמחים ופרחים ולבלוב פורח. יש כל מיני טרקטורונים המציעים רכיבה ליחיד זוגות, טיולי רייזרים ברביעיות וגם חמישיות וריינג’רים ברכב השטח מווריק. מדובר על כלי כלי מודרניים, חדישים וחזקים שיחזירו אתכם בשלום מכל שטח ומקום.

לגעת עמוק בנוף

גם המטיילים הכי טובים, עדיין לא הגיעו לכל מערה, נחל והר בארץ לא בצפון ולא בדרום. יש המון דרכים להגיע לכל מקום ואחת מהן היא באמצעות רכיבה על טרקטורון. הוא בהחלט מתאים לכל מיני תנאי שטח ומאפשר לרוכבים עליו נהיגה בטוחה גם בתנאי שטח קשים, אבל זוהי בעצם עיקרה של החוויה. להצליח לנצח את השטח ואת התוואי. דבר לא פחות חשוב הוא לבחור במגוון של טיולים שמתאימים גם לנהגים מנוסים וגם לילדים שבחבורה. וכן לשים לב שהמסלולים עוברים בנופים מרגשים ועוצרי נשימה. עם הטרקטורון אפשר לרכב במרחבים פתוחים, בין נחלים זורמים, במורדות תלולים ובתוך חורש מצוי. אפשר להגיע אתו לכל כפר, סמטה, שביל או אתר היסטורי. להגיע לנקודות תצפית נדירות ומשם להמשיך בכבישים סלולים בשטח או בשדות ליעד הבא.

אטרקציה מעניינת נוספת: טרקטורון מעופף

סגירת תפריט