קידוח אמין עבור יסודות בחוץ וביבשה

קידוח אמין עבור יסודות בחוץ וביבשה

חברות בשוק הבנייה בחו”ל עומדות בפני אתגרים רבים בהפיכת הפרויקטים שלהם לרווחיים. בין אם אתם פעילים בתחום התשתיות, התעשייה, השירותים או הבנייה למגורים, המטרה המשותפת היא לבנות בסיס אמין העומד בפני עומסים משמעותיים בכל סוג אדמה. בחירת בסיס הערימות הנכון והתקנתו בצורה מיטבית, היא מכריעה.

חברת עידן קידוחים מחויבים לעזור לכם להשיג את המטרות הללו. השילוב שלנו בין מומחיות לציוד חדשני מאפשר לך לבנות כל סוג של ערמת יסוד: בטון או פלדה; טרום הכנה או להטלה במקום; ונקדח או מונע .חברת עידן קידוחים מתמחה בתחום הקידוחים מעל 20 שנה משתמשת בכל האביזרים הנלווים החדישים ביותר למגוון טכניקות קידוח וערימה. טיפול ושימוש במוצרים אלה מבוסס על ניסיון של עשרות שנים בשימוש בטכניקות בסיס שונות. בין אם העבודה היא קידוח קרקע, קידוח ידני, קידוח כלונסאות, ניקוז מי גשמים ועוד. חברת עידן קידוחים היא החברה בשבילכם.

מוסר עבודה

עידן קידוחים מספקת ציוד עדכני ושירותים זמינים מקומיים בכדי להבטיח שפרויקטים של לקוחותינו יוכלו להמשיך בצורה חלקה.

קידוחים

בסוגי אדמה רבים משמשים כלונסאות להקמת מבנים, גשרים, מסילות ברזל ומבנים אחרים על החוף. בחלק מהמקרים, ערימות אלה נקדחות ולא נערמות. הצוות שלנו מקצועי ויודע לעבוד בצורה הטובה ביותר למשימה זו.

טכניקות ערימה מיוחדות

ניתן להתאים את הציוד שלנו לפרויקטים הדורשים טכניקות מומחיות. זה כולל ערימות מגרפות ואופקיות, טיפול בערמות יציקה במקום (ויברו), ועבור שבירת סלעים, סדינים ובטון.

ניקוז מי גשמים

בחירה בחברת עידן קידוחים למטרת ניקוז מי גשמים תבטיח את התוצר עבודה הטוב ביותר עבורכם. ניקוז מי גשמים באופן מקצועי, איכותי והכי חשוב – בטיחותי

עידן קידוחים – המובילים בישראל

כאשר ניגשים למשימה של בחירת חברה מקצועית למטרות קידוחי קרקע ועוד יש לבחור בחברה שהיא בעלת מוניטין העובדת עם החברות והגופים הגדולים בישראל ובעלת המלצות. חברת עידן קידוחים היא דוגמא מצויינת לחברה שכזו. לפרטים נוספים חייגו למספר 050-8087665 הייעוץ ללא תשלום

סגירת תפריט