בית טבע בתל אביב – טבעוני ובריא

בית טבע בתל אביב – טבעוני ובריא

בית טבע בתל אביב – טבעוני ובריא

בשנים האחרונות נעשתה מודעות מוגברת לאורחי חיים אלטרנטיביים, בריאים יותר לגוף ולכדור הארץ. בין אם זוהי תזונה ואורח חיים טבעוניים או פשוט כאלו המתבססים על חומרים טבעיים בלבד, על ייצור וייבוא אורגני, ישנה מודעות גוברת לשמירה על הגוף מפני חומרים מזיקים וגם לצרכנות שאחראית לסביבה ולשמירה על כדור הארץ מפני מזהמים. על מנת להתמיד באורח חיים שכזה, בית טבע בתל אביב הוא מקום מצוין לצרוך בו מזון, מוצרים מכל הסוגים ותוספי תזונה שהם מאה אחוז טבעוניים, ומאה אחוז טבעיים ובריאים לגוף ולסביבה.

ישנם המון בתי טבע מומלצים בתל אביב כמו למשל בית טבע בלוינסקי, שמציע מגוון רב של מוצרים שמאפשרים את אורח החיים הבריא. בית הטבע הוא גם מעדנייה טבעונית המציעה גבינות, ממרחים, תחליפי בשר, גרנולה, מאפים, קפואים ועוד שכולם הם מאז אחוז טבעוניים. לא צריך יותר להסתמך על מוצרים מהסופר הגדול והתעשייתי, שמכילים חומרים לא טבעיים, ומן החי, שרק מזיקים לגוף, לבעלי החיים ולסביבה.

היצע רחב ומגוון של תחליפי בשר וגבינות

בישראל אמנם המהפכה הטבעונית היא מבין הגדולות בארץ, אך לא בכל רשתות השיווק ניתן למצוא היצע גדול של תחליפים. לשם כך ישנם בתי טבע מצוינים, שלא רק מייבאים אלא גם מייצרים בעצמם תחליפים לבשר וגבינות ומציעים עוד מגוון רחב של מותגים תעשייתיים. חנויות טבע הן חלופה מצוינת לרשתות השיווק הגדולות, למשל מקום כמו בית טבע בתל אביב מציע תחליפי בשר המכילים חלבון מן הצומח: חלבון סויה, חלבון אפונה, טופו בכל מיני תצורות וטעמים, המבורגר פטריות.

 כמו כן, מעדניית בית טבע מציעה  גם מגוון של גבינות טבעוניות, למי שמתגעגעים לטעמים ולמרקמים של גבינות מן החי, יכול לגלות עולם שלם של טעמים עשירים, חדשים שיושבים יותר טוב בבטן: גבינה מגרעיני חמניה עם ארטישוק, יוגורט סויה פרוביוטי, לבנה וגבינה משקדים, חמאת שום, גבינת קשיו ועוד ועוד. תופתעו לגלות את ההיצע של חומרים מן הצומח שניתן לייצר מהם ממרחים וגבינות בטעמים חדשים אך גם כאלו שמתקרבים לטעם של גבינות המוכרות לכולנו. 

גם מוצרי ניקיון וטיפוח יכולים להיות אקולוגיים וטבעיים

ברור כשמש כיום כי לא רק המזון שאנו צורכים, הייצור שלו והשימוש בו כרוך בסבל ובניצול של בעלי חיים, בזיהום כדור הארץ ובנזק לסביבה שלנו, אלא גם מוצרי ניקיון וטיפוח. התרגלנו לחפש את הארנבון בתווית של המוצרים הללו, אך כיום מובן וברור כי לא רק שניתן להימנע מהתעללות בבעל חיים אלא גם מהנזק שחומרים כימיים גורמים לגוף ולסביבה. מוצרי ניקיון יכולים להיות נעימים יותר לעור, מתפרקים ביולוגית ולא מזהמים סביבתית, החל מסבון כלים ועד אבקת כביסה, הכל ניתן לייצר כמו פעם ואף טוב יותר – מחומרים טבעיים שיש בכל בית, כמו סודה לשתייה, אלכוהול צמחי, חומצות טבעיות. 

מוצרי טיפוח גם הם עוברים מהפכה של ממש. מוצרים כימיים בשוק גורמים לנזקים עם הזמן, למשל השיער שלנו הופך תלוי במוצרים שבהם אנחנו משתמשים ועם הזמן הוא מאבד מהברק והכוח שלו. מוצרים טבעיים שניתן למצוא בחנות בית טבע בתל אביב, הם גם בריאים יותר לעור, לשיער וגם לא מזהמים ולא מצריכים ניסויים מיותרים בבעלי חיים. מוצרים כאלו מתבססים על שמנים צמחיים כמו ארגן, אובליפיחה, רוזמרין, קיק ועוד. 

בית טבע זה המקום לצרכנות מודעת 

עם ההבנה שאורח החיים שרוב העולם מנהל יש לו השלכות משמעותיות על הסביבה ועל החיים בכדור הארץ בעשורים הבאים, הרבה אנשים חשים כי הם חייבים לעשות שינוי ולעבור לצרוך באופן מודע יותר. להרבה זה נראה שינוי גדול ומשמעותי שמצריך הרבה מאמץ, אך לא בהכרח. בית טבע בתל אביב עם מגוון מוצרים שפונים לכל צורך בחיים – מזון, ניקיון, טיפוח, תוספי תזונה, תחליפים למיניהם – הוא ככל הנראה התחליף העיקרי בשבילם לקניות ברשתות השיווק הגדולות. 

לא צריך לצאת מגדרכם כדי להשיג את התזונה הרצויה, הבריאה והשלמה שהייתם רוצים לעצמכם. וגם בדרום תל אביב, בית טבע בלוינסקי הוא המקום מספר אחת להגיע אליו כדי למצוא הכל מהכל: פירות יבשים, אגוזים, שימורים, גבינות, בשרים, חומרי בישול ואפייה, מאפים, משקאות, דגני בוקר והכל טבעוני. 

סגירת תפריט