טיסה בשמי הארץ – לעוף על האטרקציה!

טיסה בשמי הארץ – לעוף על האטרקציה!

טיסה בשמי הארץ מתקיימת בכמה חברות תעופה ומנוצלת היום לצורך חוויה משפחתית, הצעות נישואין, יום הולדת ועוד. אין כמו לטוס אתה למעלה, מתחת לעננים, התחושה היא כמעט אלוהית ולהציע לה קבל שמים וארץ, תרתי משמע להיות האישה של חייך. הרבה בני זוג אמצו את הטייס לצורך הצעות נישואין ויש כאלה שגם בסופה של הטיסה , מציגים שלט גדול “התנשאי לי” וזו בהחלט מחווה מרגשת ורומנטית.

מול הזוגות והצעות הנישאים, נמצאים גם בני ובנות המצווה שהחלום הכי גדול שלהם זה לטוס, ואז ההורים לוקחים אותם ועושים להם את הסיבוב מתנה הנפלא הזה. כעיקרון ילדים ובני נוער מאוד אוהבים לטוס ומתפעלים ממטוס ממש כמו מחללית לכן טיסה בשמי הארץ היא מתנה מושלמת לכל אחד ואחד שמחפש רעיון קצת שונה ומלהיב למתנה שלא ישכחו.

טייס ליום אחד

יש אנשים שהחלום הכי גדול שלהם היה להיות טייסים, והם לא הגשימו אותו. היום בזכות כמה חברות תעופה קטנות, הם יכולים להרגיש טייס ליום אחד שהם בוודאי לא ישכחו לעולם. מדובר על טיסת אחד על אחד עם טייס מנוסה במטוס ססנה, עם סימולטור או בלי. מעל המדבר או במקום אחד. הם יושבים ליד הטייס ומקבלים את שיעור חייהם, זה השיעור שהם רצו כל החיים. זוהי הזדמנות לחוות טיסה כמו שטייס חווה, להבין איך פועל המטוס ומה קורה, מעבר לחוויה של מעוף כמו ציפור.

לפני הטיסה יש הרצאה מקדימה על תעופה ומערכות של מטוס. ססנה הוא מטוס דו מושבי, יושבים, חוגרים את חגורות הבטיחות ואיך שחובשים את אוזניות הקשר אפשר כבר להרגיש אל על…

יום הולדת, יום נישואין- יאלה טסים!

מה שיוצר משפחה מאושרת הוא סך החוויות שהיא עוברת יחד. מלבד טיולים בשבילי הארץ, יש גם חוויות שהן מעצימות כמו למשל טיסה בשמי הארץ. טיסה זה דבר מלהיב בדרך כלל, וכאשר אתם כמשפחה טסים יחד, יש לכם חוויה בטוח לכל החיים. אתם רואים את הנוף, טסים מעל מסלול מיוחד במינו וחווים חוויה עצומה שמרגיש כל מי שעף בשמיים. אין ספק כי בטיסה יש משהו מהאלמנט הזה של תעופה, ולכן החוויה היא עוצמתית ברמות גדולות. אתם יכולים להזמין טיסה למשפחה לרגל ציון יום נישואין, יום הולדת, טיסת הפתעה למישהו ואפילו לבחור באטרקציה של טייס ליום אחד. אין הפתעה יותר מיחדת מזו, לטוס במטוס פרטי ולהשקיף על העולם מלמעלה. לראות את הנוף מהמקום הכי גבוה שאתם יכולים, להצטלם עם כל המשפחה יחד בין שמיים וארץ, לראות את העננים, השמים ולחוות התרגשות עצומה.

סגירת תפריט