מצנח רחיפה – פעילות של פעם בחיים

מצנח רחיפה – פעילות של פעם בחיים

אם אתם רוצים לציין יום הולדת מיוחדת במינה, עם התרגשות אמתית, אנו ממליצים לצאת למסע של ריחוף במצנח רחיפה. זוהי חוויה משמעותית שתשאיר בכם חוויה להרבה מאוד זמן. באמצע השבוע וגם בסופו, ישנן הרבה מאוד חברות המפעילות מצנח רחיפה. אתם מגיעים, מקבלים מצנח (במצנח אחד יכולים לשבת גם שניים) ומתחילים לרחף מעל האדמה ומתחת לשמיים, ממש כמו צפור. זוהי מתנה יפה מאוד לילד בר מצווה שיטוס עם האבא, זוהי מתנה יפה מאוד לילדת בת מצווה ובעצם לכל מי שמחפש ריגוש חדש ומרתק. מצנח רחיפה, הוא חלק מספורט אקסטרים ואחד המבוקשים שבהם. מדי שבת אפשר לראות המוני חובבים של מצנחי רחיפה, הנוסקים ממצוקים לשמיים ונהנים להרגיש שהם עפים אל החופש האינסופי, בכוחות עצמם.

המצנח של מיכאל אנג’לו

כבר בשנת 1495 תכנן ושרטט מיכאל אנג’לו מצנח, והוא לחלוטין הראה בקיאות בכל מה שקשור לאוירודינמיקה והכוחות הפועלים על הגוף ועל המצנח. בשנת 1600 בנה עוד איטלקי מצנח שנראה כמו סדין גדול והיה מחובר למקלות. חלק מהרעיונות של השניים הללו, מגולמים גם היום במצנחים ובמצנח רחיפה. אבל ראשיתו של הריחוף הוא בכדור פורח שהוטס לראשונה בשנת 1783 ע”י האחים מונגולפייה, אשר ממנו התפתחו גם עזרי בטיחות המשמשים עד היום בגלל תקלה שאירעה לו. הצנחן הראשון בעולם היה זאק גונורין שתרם גם הוא מהניסיון שלו להחלפת בד הקנווס של המצנח בבד יותר קל ולא קשיח כלל. היום הכנף של מצנח הרחיפה עשויה מבד קליל שגורם לזרימת אוויר בתוכו.

צניחה זוגית- יום נישואין שמח

תפתיע אותה במתנה מיוחדת (חוץ מהמסעדה שתבוא אחר כך…). הזמן לכם טיסה במצנח רחיפה ויחד תתגברו על כל הפחדים ותחוו ריחוף כמו של ציפור. לא צריך שום ידע מוקדם ומדריכים של חברות להשכרת מצנחי רחיפה, עושים את עבודתם בצרוה מקצועית, כך שאתם לא תעלו לשמיים עד שלא תרגישו מספיק בטוחים. גם המצנחים הם מקצועיים ובטיחותיים אליהם תיקשרו עם הרבה מאוד רתמות. בקסדות של המרחפים יש רמקול ולכן אתם יכולים לתקשר ביניכם. הרבה זוגות מנצלים את זה להצעות נישואין מלהיבות באמצע השמיים. אחר כך מחכה למאורסת, שלט ענק “התינשאי לי” והחגיגה מושלמת. מצנח רחיפה היא חוויה שמתאימה להרבה מאוד אנשים שרוצים לעשות דברים מיוחדים בחיים, אוהבים ספורט אתגרי ורוצים לאתגר את עצמם כל פעם מחדש. גלשו ברשת ומצאו לכם את הרחיפה הבאה במצנח רחיפה.

אטרקציה נוספת: טרקטורון מעופף

סגירת תפריט