איך בוחרים חברה של מצנחי רחיפה?

איך בוחרים חברה של מצנחי רחיפה?

הספורט האתגרי כבש את הישראלים. אחרי הצבא והטיול הגדול, הגיע המקום ליהנות מכל הניסיון שצברנו בטיולים בעולם ומארץ ישראל היפה שלנו. צניחה ממצנח רחיפה, היא חוויה שלא מהעולם הזה. אתם לא הולכים, אתם עפים. יש למישהו איזה התנגדות לעוף. אבל כדי לעשות את זה נכון ובצורה בטיחותית, אנו ממליצים לכם לחבור לחברה שיש לה ניסיון, ציוד מודרני וחדיש, צוות מדריכים מיומן ואחרי ולוקיישנים נבחרים ברחבי הארץ. החיפוש הראשון שלכם יתחיל ברשת. אתם תצטרכו להקליד בשורות החיפוש בגוגל את הביטוי “מצנח רחיפה” ואז יעלו לפניכם חברות שעוסקות בזה ומשכירות מצנחי רחיפה לימי הולדת, חוויה קוסמית, חגיגת יום הולדת ועוד. אנו ממליצים לכם להיכנס לאתרים של החברות הללו, כדי לקבל מושג מיהם המדריכים, איזה ציוד יש להם? האם חוות הדעת עליהן טובות, האם יש איזה שהיא ביקורת לא טובה ועל מה. כל המידע הזה ייתן לכם תמונה אמתית על החברה, על החוויה של מצנחי רחיפה אצלה, איזה שירות הם נותנים וגם באיזה אזור הם פועלים.

האם ההמלצות אמתיות?

חברה שמכבדת את עצמה, שיש לה אתר גדול ולקוחות מרוצים, לא צריכה “לביים” המלצות. יחד עם זאת שימו לב לסוג ההמלצות, לתוכן של חוות הדעת והבינו מה זה אומר על הפרמטרים שחשובים לכם כדי לשכור מצנחי רחיפה. האם יש מידע כלשהו על הציוד, הבטיחות, המקומות מהם ניתן לרחף, לוחות הזמנים, צוות המדריכים. כל אלה אמורים לגרום לכם לבחור את החברה הנכונה תוך בדיקת ובחינת כל הפרמטרים החשובים.

מחירי ספורט מצנחי רחיפה שונה מחברה לחברה. הרבה פעמים יש לציין, מומלץ לשלם יותר אבל לקבל שירות מחברה שיש לה ותק וניסיון, וזה מה שחשוב בספורט האתגרי הזה. מכירים את המשפט “מי שמשלם בזול, בסוף משלם ביוקר” אמצו אותו גם לגבי מצנחי רחיפה.

עוד לא צנחתם ממצנחי רחיפה- עלו לאוויר!

מצנחי הרחיפה דומים במידת מה ל”עפיפון” רק שהם הרבה יותר גדולים. הם עובדים באופן כזה שדוחסים אליהם אוויר ואז במצב הזה, “הצנחן” רץ עם המצנח, מנצל את האוויר החם שמתחתיו ומתחיל לעוף. בדרך כלל מתבצעות הנסיקות הללו ממצוקי הרים באזורים שונים ברחבי הארץ. דבר חשוב נוסף שיש לשים לב אליו בבחירת החברה של מצנחי הרחיפה, זה שהלוקיישנים יהיו יפים כמו גן עדן ואם רוצים להציע הצעת נישואין אז שזה יהיה הכי רומנטי שאפשר.

אטרקציה מעניינת נוספת: טיול סוסים

סגירת תפריט