מגשי אירוח מתוקים שעושים מתוק על הנשמה

מגשי אירוח מתוקים שעושים מתוק על הנשמה

מגשי אירוח מתוקים שעושים מתוק על הנשמה

אין כמו מתוק תודו, זה עושה מתוק על הלשון אבל גם על הנשמה, ובתקופה הזו כאשר האירועים הפכו לקטנים יותר, ויש מגבלה מוזמנים, ובכל זאת מוכרחים וגם רוצים להמשיך להתכנס לפי החוקים וליהנות מהחיים, מגשי אירוח מתוקים שעושים מתוק על הנשמה הם הבחירה הכי נכונה לכל אירוע קטן או קטנטן שלא לדבר על חנוכה וסופגניה נימוחה או דונאטס בטעם אלוהי או מגשי לביבות בטטה, חשבתם שזה בעצם הקינוח הכי בריא והכי מקורי לחנוכה.

משום מה רבים נוהגים לעשות חנוכת בית בחנוכה, אולי בגלל שמו של החג, ולכן אין כמו מגשי אירוח מתוקים לקבל את האורחים שלכם לבית החדש ושרק יהיה במזל. 

מגשי אירוח מתוקים עשויים כולם בקפידה, צבעוניים, אסתטיקה במיטבה- להיט לא פחות. מכוונים נכון לכל מסיבת חנוכה אירוע בר או בת מצווה, יום הולדת, יום נישואין וחנוכת בית. כולם עובדים, לאף אחד אין זמן כמו שהיה בעבר, שעות העבודה התארכו ואתם ההתחייבויות, אז להרים היום מסיבת חנוכה לבד, או אפילו מסיבת גיוס שנופלת על חנכוה זה בלתי אפשרי וזה עלול להסתיים בהרבה לחץ וגם איך לומר זאת בקיצור- הרבה פחות טעים ואטרקטיבי ממגשי אירוח שעושים חשק לבלוע את המתוקים הקטנים, המציגים את הטרנד הכי גדול היום שכבש את עולם האירוח- אף אחד לא רוצה לאכול הרבה אבל כל אחד רוצה לאכול משהו אחד מתוק, אבל באמת מיוחד כמו שלא היה כדוגמתו.

מגשי אירוח מתוקים

מגשי סופגניות למסיבת חנוכה

אם ראיתם מגשי אירוח מתוקים, הם בוודאי מעלים בכם אסוציאציה של מגשי סושי, שמשם מההגשה היפנית המוקפדת והמסודרת כל כך, שיא האסתטיקה והניקיון של הכיבוד, מההשראה שלהם מכינים היום את מגשי האירוח המתוקים. 

מגשי אירוח מיוחדים לחנוכה משקפים את המהפכה הגדולה שעשו הסופגניות הקלאסיות המיתולוגיות עם הריבה והיום מופיעים בשלל מילויים ותוספות, יצירות אומנות של ממש וכאלה שאי אפשר להפסיק לאכול.

אז אם אתם רוצים להרים כוסית עם העובדים שלכם לחנוכה, תוכלו להזמין מגשים של דונאטס או סופגניות ממש כמו שצריך לאכול בחנוכה, אבל תקבלו אותן במגוון של מילויים וקישוטים חגיגיים שיעשו לכם טוב על הלב.

מגשי אירוח מתוקים לחנוכה !

יש לכם מסיבת יום הולדת, יום נישואין, חנוכת בית, בדיוק לצורך כך נוצרו מגשי אירוח מתוקים עם שלל סופגניות ודונאטס שרק התיאור שלכם כבר יעשה לכם חנוכה שמח.

מגשי אירוח מתוקים סופגניות יכולים להיות מארז יוקרתי המכיל 20 יחידות של מיני דונאטס במילויים כמו ריבת חלב, שוקולד, וניל או ריבה. 

ואפשר גם להזמין גם יחידות של דונאטס טבעוני למי שמקפיד במבחר ענק של ציפויים וטעמים. ביס אלוהי אחד ואתם בעננים. מארז המכיל 24 מיני סופגניות הנחלקות בין מילוי קלאסי של ריבת תות, ריבת חלב ושוקולד פרווה. 

24 מיני סופגניות במילויים שונים מצופות בשוקולד לבן, קינדר בואנו, פיסטוק, אגוזי לוז או מקופלת.

מגשי אירוח מתוקים

אמי אפתה לביבה לי לביבה קטנה ומתוקה

ולא רק סופגניות מייצגות את חנוכה וגם לביבות מתוקות ממש כמו השיר “אמי אפתה לביבה לי ,לביבה קטנה ומתוקה” וגם את השיר הזה שרים ליד מגשי אירוח מתוקים לחנוכה המכילים מיני לביבות בטעם טוב.

מומלץ מגש של 24 יחידות לביבות בטטה בתוספת של מטבל צזיקי או גבינת עזים, פרשנות מיוחדת ובריאה ללביבות החג.

ואם מדובר בלביבות אז הן לא חייבות להיות רק מתוקות אלא גם בריאות כמו לביבות תפוחי אדמה 

עם ירקות שורש ועשבי תיבול. או מיקס של 24 לביבות בטטה ולביבות תפוח אדמה. ואפשר גם ללכת על הקטע הטבעוני של לביבות עדשים וברוקולי ולהוסיף לשולחן החג גם מיני קישים או מגשי גבינות כדי להעשיר את החג משום שפח השמן הספיק לשמונה ימים וזה באמת נס גדול. 

אי אפשר להגיד לא לסופגניה ! 

חנוכה זה לא חנוכה בלי סופגנייה. זה החג שהכי מזכיר לנו את הילדות שלנו ואת הרגע הזה בו חיכינו שעל שולחן החג תוצב החנוכייה ולצדה קערת הסופגניות עם הריח של המאפה, והריבה שנוזלת על שכבת אבקת הסוכר. סופגניות מיתולוגיות שמחזירות כל אחד מאתנו לרגע ההוא בו היינו ילדים שרק חיכו לחנוכה כדי לבלוס כמה שיותר את העיגולים הטעימים הללו.

היום חנוכה הוא אחד החגים בו יש גידול גדול בהזמנת מגשי אירוח מתוקים לחג, גם בגלל שכולם רוצים סופגניות, גם בגלל שאי אפשר להדליק נרות בלי סופגניות לידן וגם בגלל שאין כמו סופגנייה להזכיר לנו את בית הילדות ולעזור לנו לשמור על המסורת.

קראו גם על: קייטרינג חלבי

סגירת תפריט